Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

czwartek, 6 sierpnia 2015

Wełniane podkladki

Pamiętacie włóczkę, którą otrzymałam w prezencie od mojego kolegi? Jeśli nie to kliknijcie tutaj.  Włóczka jest troszkę szorstka i sztywna a to dlatego, że 50% jej składu to wełna. Zrobione z niej szle czy chusty są bardzo ciepłe ale niestety lekko "gryzące" dlatego włóczkę tą postanowiłam wykorzystać do troszkę innych robótek niż ubrania.


Okazało się, że mieszanka wełny z akrylem idealnie nadaje się na zrobienie podkładek. 


Komplet przeze mnie zrobiony składa się z sześciu mniejszych podkładek pod szklanki, kubki czy filiżanki oraz jednej większej np. pod dzbanek.


Wzór tradycyjnie znalazłam na internecie.


Całość prezentuje się bardzo ciekawie i mam nadzieję, że będzie ozdobą stołu obdarowanej osoby.



Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami bardzo proszę o kontakt na maila :-)

2 komentarze :

  1. Takie podkładki zawsze się sprawdzą, szczególnie podczas letnich, przyjemnych spotkań ze znajomymi w zieleni przydomowych ogrodów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, miała dużą frajdę szydełkując te podkładki. Pozdrawiam.

      Usuń