Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

sobota, 25 kwietnia 2015

Szara sukienka z włóczki Red Heart Bella

Dzisiaj prezentuje pierwszą rzecz wydzierganą z włóczki firmy Red Heart, którą otrzymałam w prezencie do przetestowania od firmy Coats kliknij tutaj


Sukienka ma kolor popielaty lub jak kto woli jasny szary. Ponieważ nie wiedziałam ile zużyje włóczki na wykonanie sukienki, dodałam włóczkę w kolorze białym co przy okazji dodało blasku, szyku i elegancji. 


Dół sukienki oraz dekolt i ramiona wykończyłam szydełkiem, nie chciałam robić tradycyjnego splotu ściągaczowego, którym zawsze wykańczam sweterki. Chciałam aby sukienka była bardzo dziewczęca pomimo mało dziewczęcego koloru  co według mnie osiągnęłam idealnie.


Na środku przodu do ozdoby dodałam małą szydełkowa różę, którą też wykonałam oczywiście własnoręcznie :-) Róża okazała się strzałem w dziesiątkę i jest dopełnieniem całości.


Sukienkę zrobiłam na drutach kwadratowych nr 4 firmy KP, które w rzeczywistości odpowiadają swoją grubością drutom nr 3,5 (na temat tych drutów moją opinią podzielę się z Wami innym razem).

W kilku słowach chcę z Wami podzielić się moją opinią na temat włóczki Red Herat Bella. 


Włóczka Red Heart Bella zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie:

  • po pierwsze jest bardzo miękka i przyjemna w dotyku
  • jest to włóczka akrylowa 100 g=300 m a więc idealnie nadaje się na sweterki, czapeczki, szale czy chusty
  • w porównaniu do innych włóczek akrylowych Red Heart Bella ma delikatny włos co według mnie sprawia, że jest lekko puszysta 
  • włóczka bardzo równa nie ma odcinków raz grubszych raz cieńszych - jest to bardzo duży plus
  • na internecie znalazłam tą włóczkę także w innych atrakcyjnych kolorach co jest bardzo ważne jeśli chcemy zrobić np szal czy sweter z kilku kolorów tej samej przędzy
  • włóczka jest wydajna na sukienkę dla rocznej dziewczynki zużyłam ok 75 g
  • Red Heart Bella bardzo elastycznie i gładko przesuwa się na drutach - cecha bardzo istotna przy dzierganiu
  • i na koniec mała niespodzianka, którą wyczytałam z metki - włóczka wyprodukowana jest w Indiach ;-) (jak dla mnie to nie tylko nowość ale i zaskoczenie).
Muszę też przyznać, że sprawdziłam na internecie cenę i jestem bardzo ale to bardzo mile zaskoczona ok 7 zł za motek 100 g.
Znalazłam też jeden minus taki trochę wyszukany na siłę ale jednak. W moim mieście włóczkę tą ciężko jest kupić: po pierwsze brakuje prawdziwego salonu włóczkowego, po drugie w pasmanteriach, które są królują głównie włóczki innych producentów a wybór i tak jest nie wielki.

Z resztki szarej włóczki (ok 25 g) planuję wydziergać  do sukienki jakiś dodatek. 
 
Jeżeli jesteście zainteresowani moimi pracami bardzo proszę o kontakt na maila ;-)

10 komentarzy :

  1. Sukienka śliczna , w sam raz dla małej elegantki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uwielbiam dziergać ubranka dla najmłodszych :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Cudna sukieneczka :-) Doskonałe kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra sukieneczka. Kurcze tak oglądam wzory dla dzieci sukieneczki, seterki i kusi mnie strasznie by spróbować, ale od czego zacząć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Ja uwielbiam robić ubranka dla dzieci, proponuje zacząć od sweterka. kilka moich podpowiedzi można znaleźć tutaj http://welnomaniaczka.blogspot.com/2015/03/jak-zrobic-dzieciecy-swetere.html Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  5. Prosty wzór ,a jaka elegancka

    OdpowiedzUsuń