Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

poniedziałek, 9 lutego 2015

Beżowy sweter dla mojej mamy

Zrobiłam dla mojej mamy sweter na prezent urodzinowy i jestem z niego bardzo zadowolona, na szczęście mamie też się spodobał. 



 Na wykonanie swetra zużyłam ok 80 dag włóczki Nope Lux firmy Yarn Art (100 g = 170 m, skład: 30% wełny i 70% akryl). Włóczka ta jest dość gruba, producent zaleca druty nr 4,5  ja natomiast postanowiłam wykorzystać druty nr 6 - nie chciałam żeby splot był za bardzo sztywny.


Na wzór wybrałam proste warkocze, które wstawiłam także na bokach pomiędzy przodem a tyłem.



W swetrze tym nie ma tradycyjnych ściągaczy. Zostały one zastąpione warkoczami, natomiast dolny brzeg wykończyłam pęczkami zrobionymi na szydełku.


Jeżeli jesteś zainteresowana moimi pracami bardzo proszę o kontak na maila.

12 komentarzy :

  1. Nie dziwię się, że się podoba, ma ładny fason, kolor i wzór. Wygląda na bardzo ciepły. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Jest ciepły, niestety zdjęcia nie oddają uroku tego swetra a prezentuje się naprawdę super, pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Sweter wygląda super a z takiej włoczki to na pewno jest ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, rzeczywiście jest ciepły, pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Rewelacyjny sweter :-) Bardzo mi się podoba :-) Prezent - doskonały!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny. Idealny prezent dla mamy :) Musi być bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, mama jest bardzo zadowolona a ja kończę dla niej kamizelkę :-)

      Usuń
  5. Witam serdecznie. Sweter SUPER, skąd wziąć opis na taki sweter?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sweter robiony bez wzoru metodą prób i błędów (czasami nawet więcej błędów i prucia). Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chętnie podzielę się wiedzą i nowymi pracami tylko muszę znaleźć odrobinę czasu. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń