Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

sobota, 31 stycznia 2015

Szydełkowy szal

Zrobiłam pierwszy w życiu szal na szydełku i coś mi się wydaje że nie ostatni :-)



Szal jest bardzo prosty w wykonaniu ale za to czasochłonny a całość jest skomponowana przeze mnie.  


Wzór podstawowy to 46 pojedynczych słupków wykończonych ozdobnym brzegiem. Po zrobieniu całego szala postanowiłam pozostałe trzy boki ozdobić małymi kwiatuszkami co zmieniło całkowicie wygląd.



Szal jest prezentem urodzinowym dla mojej koleżanki, która uwielbia niebieski kolor, mam nadzieję że tym razem też trafiłam w jej gust.


Do wykonania tego szala wykorzystałam ponad 30 dag cieniowanej Angory Active. Na temat właściwości tej włóczki pisałam tutaj.
W roli modelki występuje moje mama
Jeżeli jesteś zainteresowana moimi pracami bardzo proszę o kontakt na maila.

4 komentarze :

  1. Śliczny szal, ładne kolorki :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, kolory są dość mocno wyraźne myślę, że jeszcze lepszy efekt kolorystyczny dałby wzór entrelac. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Piękny szal takiego wzoru szukałam :) Poczęstuję się, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i proszę się częstować ;-) serdecznie pozdrawiam.

      Usuń