Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 25 stycznia 2015

Szary szal w kolorowe liście

Dzisiaj prezentuje kolejny szal w liście, tym razem w kolorze szarym z kolorowymi liśćmi.



Szal został zrobiony z szarej włóczki Dora oraz kolorowej włóczki Himalaya Mercan Batik na drutach nr 4.

 

Na całość zużyłam ok 30 dag włóczki Dora i 10 dag Himalaya.





Przy okazji pochwale się moim szalem  w liście, który zrobiłam dla siebie latem ale jakoś do tej pory nie miał oficjalnej premiery na moim blogu.




Został zrobiony z tych samych włóczek tylko zamiast szarej użyłam włóczki grafitowej co spowodowało że liście są bardziej wyraziste i wydają się być bardziej kolorowe. A tak prezentują się oba szale razem :-)







Jeżeli jesteś zainteresowana moimi pracami bardzo proszę o kontakt na maila:  kasiabanaszczyk@gmail.com

14 komentarzy :

  1. Ach te szale w kolorowe listeczki. Śliczne oba.Chodzi za mną ten wzór. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal jest robiony metodą rzędów skróconych i wbrew pozorom nie jest aż tak trudny. Te szale są przeze mnie zmodyfikowane, liście są robione "po mojemu". Życzę miłej niedzieli pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Przecudne:-) Zwłaszcza ten szary zawładnął moim sercem:-) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba szale są piękne, a ten szary całkowicie mnie urzekł. Świetny motyw, super wykonanie i do tego kolorystyka wspaniała.
    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, dobór włóczek i kolorystyka to mój pomysł, wzór z internetu. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. boziu ale cudooooo :)

    Można prosić o namiary na schemat? (pewnie skończy siętylko na jego obejrzeniu, ale a nuż skuszę się na coś tak ambitnego i pięknego :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, wzór na chustę można znaleźć na ravlelry ale bardziej polecam forum maranciaki. Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  5. Piękne szale wyglądają jak skrzydła anioła :)

    OdpowiedzUsuń