Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

sobota, 10 stycznia 2015

Komin - golf

Zrobiłam komin - golf na zimowe, mroźne dni dla mojej mamy a od dzisiaj za oknem mamy powyżej +10 st C, hahaha ale niespodzianka :-)


Komin jest wg mojego pomysłu natomiast wzór, którym wykończyłam dół komina  znalazłam na forum maranciaki.


Na całość zużyłam ok 10 dag beżowej włóczki Star. Osobno zrobiłam przód i tył. Na golf wokół szyi nabrałam oczka na druty okrągłe dzięki czemu ominęło mnie zszywanie.  Po bokach z przodu i tyłu zrobiłam ścieg ryżowy na trzy oczka co z kolei zapobiegło zwijaniu się boków.




Na zdjęciach niestety tego nie widać ale przód jest dłuższy i szerszy niż tył. Było to od początku zamierzone i celowe. Moja mama ma płaszcze z różnymi wykrojami pod szyją a komin jest uniwersalny i dzięki temu pasuje do wszystkich płaszczy i kurtek.


Jeżeli jesteś zainteresowana moimi pracami bardzo proszę o kontakt na maila: kasiabanaszczyk@gmail.com

4 komentarze :

  1. Super golfik, pięknie wykonany. Zapewne będzie dobrze służył nawet i w chłodniejsze wiosenne dni.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Nabrałam takiego zapału że kończę kolejny tym razem czerwony dla mnie. Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  2. Super jest właśnie ten wzór na wykończeniach. W ciekawy sposób dodawałaś też oczka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń