Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

wtorek, 22 lipca 2014

Szydełkowe podkładki

W ramach szydełkowych ćwiczeń zrobiłam sobie podkładki na stół. Miały być cztery mniejsze podkładki pod filiżanki a wyszły dwie duże pod talerze.
Do ich zrobienia wykorzystałam włóczkę Dora i szydełko nr 4 (jako początkująca robię z włóczek a nie kordonku i grubego szydełka).







Efektami jestem dość pozytywnie zaskoczona do tego stopnia, że teraz muszę zrobić jeszcze dwie takie same żeby były cztery w komplecie.
Wzór podkładki wrzucam do zakładki u góry "Szydełko - wzory".

2 komentarze :

  1. Bardzo ładne :) elegancko się prezentują, chyba znalazłam właśnie pomysł na owoc dzisiejszej wizyty w pasmanterii :)
    Zapraszam na mojego nowopowstałego bloga wyszydelkowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) Jeśli chodzi o szydełko to dopiero jestem w fazie początkowej. Zapraszam też na mojego FP gdzie wrzucam różne inspiracje do wyszydełkowania lub wydziergania https://www.facebook.com/pages/We%C5%82nomaniaczka/592159957549853?ref_type=bookmark

      Usuń