Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

czwartek, 3 lipca 2014

Chusta listeczkowa

Dzisiaj prezentuję moje najnowsze dzieło (wczoraj skończone), którego zrobienie zajęło mi  znacznie więcej czasu niż się tego spodziewałam. Oceniając tą chustę w kategorii poświęconego czasu, to chusta ta zdecydowanie zajmuje pierwsze miejsce ale na tym koniec narzekań a efekty sami oceńcie :-)


Do wykonania chusty zużyłam nieco więcej niż 20 dag (+2 rzędy po 400 oczek) włóczki Gold Yarn Art (100g = 400m) oraz 20 dag włóczki Angora Active też producenta Yarn Art (100g = 500m), którą wykonałam wszystkie liście i łodygi.



Zdjęcie niżej nie jest jakościowo najwyższych lotów ale za to bardzo dobrze oddaje rozmiary. I tak dłuższy bok ma ok 260 cm natomiast dwa krótsze po ok 146 cm każdy.


Pozostała mi już tylko prezentacja na modelce :-) 


 

 

Asiu witam w gronie moich modelek :-) i bardzo dziękuję za pozowanie do zdjęć i prezentacje :-)

W przypadku zainteresowania, którąś z moich prac bardzo proszę o kontakt.
Chusta wędruje do galerii z prawej strony w zakładce: Moje prace wg kategorii - Chusty. 

20 komentarzy :

  1. niesamowicie piękna :) wzór własny? czy gdzieś dostępny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, wzór można znaleźć na ravelry.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Doskonałość w każdym milimetrze :) cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) takie komentarze są zachętą do dalszej pracy :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Cudownie wyszła ta chusta, kolorki piękne!
    Też się do niej przymierzam...na razie w myślach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, chusta jest bardzo czasochłonna ale zachęcam do dziergania. Efekty wynagrodzą poświęcony czas :-)

      Usuń
  4. Sliczna ta chusta!
    Prosze, prosze powiedz jak sie nazywala na Ravelry, bo nie moge znalezc..

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje. Na Ravelry ta chusta nazywa się shawl blue willow. Proponuje też poszukać tutaj http://maranciaki.pl/forum.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Dzieki bardzo!
    Strasznie mi sie podobaja twoje kolory na chuscie :) Sa suuuuper!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) w opisie chusty podałam włóczki jakie wykorzystałam do jej zrobienia.

      Usuń
  6. Chusta jest magiczna!!! Wielkie WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :-) W realu jest jeszcze fajniejsza, pozdrawiam.

      Usuń
  7. No nie padłam na kolana i chylę czoło-po prostu cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo to mało powiedziane! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie, strasznie czasochłonna ta chusta nie wiem czy jeszcze kiedyś ją zrobię. Pozdrawiam

      Usuń