Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

środa, 4 czerwca 2014

Sweterek z kolorowym ptakiem

Kilka tygodni temu dostała włóczkę niespodziankę. Dlaczego niespodziankę a dlatego, że nie zawierała żadnych informacji tzn. brakowało etykiety z opisem co to za włóczka, skład, waga, długość itp. Od właścicielki dowiedziałam się, że włóczka przeleżała kilka lat czekając na właściwy moment.


  

I tak oto z włóczki w kolorze ecru, po zwinięciu w kłębki i dodaniu kontrastujących ze sobą kolorów powstał sweterek dla trzylatki (prawnuczki właścicielki)


Dół sweterka z przodu i tyłu oraz rękawki zostały ozdobione kolorowym ściegiem ażurowym.



Tymi samymi kolorami zrobiłam wzór ptaka, dzięki czemu sweterek nie jest pstrokaty ale kolorowy i elegancki.   


Natomiast dekolt sweterka został wykończony w tradycyjny sposób czyli ściągaczem.


Po raz kolejny utwierdziłam się w przekonaniu, że uwielbiam robić małe ubranka dla dzieci. Można tu poszaleć z kolorami a także "wyolbrzymić" kształty zwierzą czy postaci dodając im bajkowego charakteru.


Wzór ptaka - wróbla znalazłam na internecie. Dobór kolorów i ściegów oraz wykonanie to już moja osobista inwencja twórcza.

Zapraszam do oglądania galerii moich prac w pasku informacyjnym z prawej strony: Moje prace wg kategorii - sweterki dla dzieci: kliknij tutaj

Jeżeli jesteś zainteresowana którąś z moich prac bardzo proszę o kontakt.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz