Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

niedziela, 22 czerwca 2014

Herb

Do tej pory wydawało mi się, że jestem dość kreatywna w wymyślaniu moich robótek. Jednak okazało się, że inne osoby swoją pomysłowością mnie znacznie przerastają - zostałam poproszona o zrobienie na drutach herbu naszego miasta. Najpierw potraktowałam to jako żart :-) a potem jako wyzwanie. Herb Siemianowic Śl. ma dość dużo drobnych szczegółów, które ciężko jest wydziergać na drutach dlatego niektóre elementy musiałam wykonać inna techniką. 



Zrobienie podstawy czyli tła to była drobnostka ale wykonanie rybaka i ryby było nie możliwe do zrobienia na drutach z taką ilością drobnych szczegółów. Dwa główne elementy wyszyłam na filcu, wycięłam a następnie przyszyłam.


 

Po lewej stronie rybaka znajduje się kwiat, który dla ułatwiania wycięłam z drobnych kwiatków na tasiemce, łodygę zrobiłam na szydełku a liście wyszyłam.


Całość prezentuje się zaskakująco dobrze :-) Było to dla mnie bardzo ciekawe wyzwanie, z którego jestem zadowolona.

 


W tym miejscu zawszę pisze formułkę "jeżeli jesteś zainteresowana .......", którą dzisiaj pomijam :-)
Jest jeszcze kwestia mojej galerii w której umieszczam swoje prace, specjalnie na potrzeby herbu dodaje etykietę "inne".
Tak więc herb wędruje do galerii z prawej strony w zakładce "moje prace wg kategorii" - "inne"
Dla dociekliwych :-) podaje link z historią naszego herbu http://pl.wikipedia.org/wiki/Herb_Siemianowic_%C5%9Al%C4%85skich

2 komentarze :