Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

poniedziałek, 17 marca 2014

Odskocznia od druciarni :-))

Miniony weekend był wyjątkowy, obchodziłam urodziny i z tej okazji chciałam Wam pokazać kwiaty jakie dostałam.  Miłość do kwiatów odziedziczyłam po mamie, cieszą mnie wszystkie bez wyjątku te pojedyncze, mniejsze i większe, bukiety i bukieciki. Na początek bukiet od mojej mamy z cukierków, kwiatów, kłębka włóczki, drutów i małej ukrytej niespodzianki :-)




Bardzo piękny i kolorowy bukiet od bratanka.




Piękny kolorowy bukiet z kwiatów mieszanych (niezwykle połączenie) od brata i bratowej.




Koszyczek z szlachetnym storczykiem :-)


Niespodziewany gość i niespodziewane kwiaty były ogromnym i bardzo miłym zaskoczeniem. Dostałam tyle żonkili ile mam lat. Kwiaty prezentują się super :-)


 Jeszcze wspomnienie weekendu z przed tygodnia tradycyjne ale za to piękne goździki na dzień kobiet.


Na koniec chciała zaprezentować coś słodkiego i przyjemnego dla podniebienia.


Niestety nie mogę się z Wami podzielić zapachem kwiatów jaki gości w pokoju. Hiacynty, goździki, tulipany, żonkile gerbery, irysy i zielone dodatki naprawdę pachną intensywnie i przyjemnie aromaterapia gwarantowana :-)    

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz