Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

wtorek, 21 stycznia 2014

Szal boa w kolorze wrzosu

Kilka dni temu kliknij tutaj pisałam o mojej fascynacji włóczkami fantazyjnymi, z których można zrobić bardzo szybko i bardzo ciekawe szale. Dzisiaj pora na zaprezentowanie kolejnego rodzaju włóczki.


Szal, który prezentuję został wykonany z włóczki Opus natomiast sama włóczka nie tylko kolorem ale także swoim wyglądem przypomina kwiaty wrzosu.


Szal kolorystycznie został dobrany do kapelusza, który wcześniej kupiłam i teraz oba dodatki do damskiej garderoby stanowią komplet.

 

Minusem tego szala jest długość ponieważ zgodnie z zaleceniami producenta, 100 g włóczki powinno starczyć na jeden szal, jak dla mnie mój boa jest trochę za krótki ma ok 150 cm.


Dodam tylko, że szal wykonałam na bambusowych drutach nr 6 i następnym razem postaram się dobrać mniejszą ilość oczek (ciekawe czy grubość szala będzie wtedy odpowiednia).

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz