Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

czwartek, 9 stycznia 2014

Szal boa, biały z kuleczkami

Jesienią zeszłego roku podczas włóczkowych zakupów całkiem przypadkowo w ręce wpadła mi dość nietypowa włóczka, którą postanowiła kupić i sprawdzić co można z tej włóczki wyczarować. 
Po kilku próbach nabierania oczek i przerobieniu kilku rzędów, w końcu osiągnęłam to co chciałam czyli szal boa.


Szale robi się dość szybko i łatwo, jednak należy zwracać uwagę na przerabiane oczka tak aby nie pomylić ich z oczkami samej faktury włóczki. Włóczka jest bardzo śliska co też stanowi dodatkowe utrudnienie ponieważ może się zdarzyć że robótka ześlizguje się z drutów.


Szal boa jest zrobiony z białej włóczki Argentina, która ma małe kuleczki co sprawia że szal ma dodatkowy urok.


Szal ma ok 165 cm długości i warto dodać, że bez względu na formę zawiązania wokół szyi prezentuję się bardzo elegancko. Oczarowana efektami postanowiłam zakupić więcej kolorów i rodzajów włóczek na szale boa, co będę sukcesywnie prezentować.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz