Polub mnie i dołącz do moich obserwatorów :-)

wtorek, 7 stycznia 2014

Czapka krasnala

Trzy miesiące temu koleżanka poprosiła mnie o zrobienie ciepłej czapki dla swojej córeczki. Czapka miała być dobrana kolorystycznie do szalika kota tak aby całość stanowiła komplet.
Bardzo długo szukałam wzoru i w końcu postanowiłam zrobić biało - szarą czapkę krasnala.



Do wykonania czapy użyłam dwóch rodzajów włóczek: Dora i Mimoza Natura oraz drutów nr 3,5. 
Długość czapki wynosi ok 46 cm.


Wykonanie czapki ze względu na ograniczenia czasowe znacznie się wydłużyło. W końcu czapkę udało mi się skończyć na 6. grudnia.
Cierpliwość sześciolatki postanowiłam wynagrodzić i podarowałam czapkę w prezencie co okazało się niedźwiedzią przysługą ponieważ podarowałam córce mojej koleżanki ciepłą czapkę na wiosenny i ciepły grudzień :-)) . 

Szalik kot do kompletu wygląda tak.


2 komentarze :